Właściciele gabinetów kosmetycznych często zastanawiają się nad tym, które urządzenie do pielęgnacji twarzy jest niezbędne dla dobrego funkcjonowania biznesu kosmetycznego. Jaka metoda sprawdzi się najlepiej w danym gabinecie i przyciągnie klientów? Jak dbać o skórę klientów podczas różnego rodzaju zabiegów, oraz jakie efekty można uzyskać dzięki ich zastosowaniu.
Chociaż na te pytania nie ma jednej, słusznej odpowiedzi, to w tym artykule postaramy się podpowiedzieć, jakie urządzenia do pielęgnacji skóry mogą sprawić, że rozwiniesz swój gabinet kosmetyczny o nowe usługi, na co zwrócić uwagę przy ich wyborze oraz jakie metody gwarantują sukces i gabinet pełen klientów.
Dzisiaj dostępnych jest naprawdę wiele metod pielęgnacji twarzy, które na pierwszy rzut oka mogą gwarantować podobne efekty. Jak więc wybrać odpowiednią z nich i pomóc zarówno sobie, jak i klientowi w doborze odpowiedniego zabiegu?
Poniże postaramy się opisać kilka popularnych metod, które obecnie są chętnie wybierane przez klientów z uwagi na spektakularne efekty oraz swoją nieinwazyjność.
W poprzednim akapicie opisaliśmy kilka popularnych metod, które z pewnością są warte tego, aby wprowadzić je do oferty gabinetu kosmetycznego.
Jeśli już zdecydujemy się na konkretną metodę, wtedy warto przemyśleć rodzaj urządzania, które chcemy zakupić. Oczywiście, na rynku znajduje się sporo różnych wariantów, a i sama metoda może narzucać lub rozszerzać ten wybór. Jednak istnieje kilka czynników, które niezależnie od wybranej techniki - pozwolą dobrać odpowiednie urządzenie do pielęgnacji twarzy.
Po pierwsze, wybierając sprzęt do gabinetu warto kierować się tym, aby pochodził od dobrego i sprawdzonego producenta. Urządzenie w naszym gabinecie będzie wykorzystywane do pracy kilka, a nawet kilkanaście razy dziennie. Dlatego należy postawić na jego jakość i niezawodność. Stąd też urządzenie do pielęgnacji twarzy powinno posiadać np. dobry serwis, dzięki czemu w razie usterki – szybko naprawisz problem.
Po drugie, bezpieczeństwo – tutaj nie można oszczędzać. Sprzęt, na który się decydujemy musi posiadać wszelkie certyfikaty i atesty.
Oczywiście dochodzą tutaj także aspekty takie jak budżet salonu kosmetycznego czy nawet sam wygląd urządzenia. Jeśli nie jesteśmy pewni, jaki rodzaj sprzętu wybrać – warto skonsultować nasze wątpliwości z pracownikami sklepu lub hurtowni kosmetycznej.
Oczywiście cena sprzętów kosmetycznych będzie zależna od ich parametrów, samej metody, a także ilości dostępnych funkcji. Urządzenia posiadające zaawansowane technologie takie jak: lasery czy fale radiowe to wydatek rzędu kilku, do nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Tańszym rozwiązaniem może okazać się sprzęt do elektroporacji czy peelingu kawitacyjnego.
Jeśli chodzi o urządzenia do radiofrekwencji mikroigłowej, to działanie sprzętu opiera się na użyciu jednorazowych końcówek zabiegowych zwanych kartridżami, różniących się ilością igieł o regulowanej długości. Cena samego sprzętu oscyluje w okolicach kilkudziesięciu tysięcy złotych.
Sprzęt do kriopolizy to niestety już spory wydatek dla gabinetu, i trzeba tutaj liczyć się za zakupem urządzenia powyżej kilkudziesięciu, a nawet kilkuset tysięcy złotych.
Dobre urządzenie do pielęgnacji twarzy to jednak nie wszystko. Warto w swoim salonie urody, oprócz odpowiedniego sprzętu, posiadać dobre i sprawdzone kosmetyki. Dlaczego? Ponieważ pozwolą one na uzyskanie jeszcze lepszych efektów w trakcie zabiegu, a także po nim.
Dostępne w asortymencie salonu kosmetycznego profesjonalne kosmetyki do cery trądzikowej lub wrażliwej, jak również produkty do całego ciała sprawią, że klienci poczują się dopieszczeniu na każdym etapie wizyty.
Na jakie kosmetyki warto postawić? Z pewnością wsparciem dla większości zabiegów będą kosmetyki nawilżające, posiadające w swoim składzie kwas hialuronowy, a także oleje roślinne (np. jojoba), czy masło shea.
Drugim filarem, który warto rozwijać w swojej ofercie – są kosmetyki przeciwzmarszczkowe i ujędrniające skórę. Tutaj pomocne będą kremy posiadające w składzie m.in. peptydy, retinol, witaminę C i E, ekstrakty roślinne.
W doborze kosmetyków powinien doradzić specjalista wykonujący zabieg – dzięki temu klient salonu kosmetycznego będzie mieć pewność, że dany produkt jest dostosowany do jego indywidualnych potrzeb. Z pewnością efekty, jakie uzyska po zastosowaniu renomowanych kremów i kosmetyków sprawią – że jeszcze nie jeden raz pojawi się w gabinecie.
Wprowadź swój adres e-mail:
Nie masz jeszcze konta? Nie martw się.
Możesz je utworzyć w kolejnych krokach.