Abacosun Artykuły Urządzenia redukujące cellulit. Pomóż swoim klientkom zadbać o jędrne ciało.

Urządzenia redukujące cellulit. Pomóż swoim klientkom zadbać o jędrne ciało.

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Wraz z nadejściem dłuższych i coraz bardziej słonecznych dni, w salonach kosmetycznych lawinowo pojawiają się pytania o zabiegi modelujące ciało. Jeśli nie masz u siebie fali akustycznej, żelazka do ciała ani innych urządzeń pomagających w ujędrnianiu sylwetki, to ostatni dzwonek, żeby wyposażyć w nie swój salon przed sezonem. Podpowiadamy, które urządzenia są najbardziej godne uwagi.

aparaty trendy

Zaplanowane na lato wyjazdy, perspektywa wakacji spędzonych na plaży czy po prostu chęć poczucia się lepiej w swoim ciele – niezależnie od motywacji klientek, zabiegi ujędrniające, wysmuklające i redukujące tkankę tłuszczową cieszą się ogromną popularnością, tym większą, im bliżej do sezonu letniego. Jeżeli więc rozglądasz się za sprzętem najwyższej jakości, który odpowie na potrzeby Twoich klientek i sprawi, że zyskasz przewagę konkurencyjną w swojej okolicy, urządzenia do zabiegów tego typu będą najlepszą możliwą inwestycją.

Żelazko Antycellulitowe

Żelazko Antycellulitowe Abacosun to rewolucyjne urządzenie, które w krótkim czasie zapewnia zaskakująco skuteczne efekty. Redukcja skórki pomarańczowej, modelowanie sylwetki, ujędrnianie ciała i biustu, drenaż limfatyczny – w tym zakresie sprzęt Abacosun nie ma sobie równych. Co więcej, żelazko antycellulitowe działa cudownie relaksująco i wyraźnie łagodzi napięcie mięśniowe, co jest efektem szalenie pożądanym i docenianym przez klientki. Błogie uczucie, z którym wiąże się zabieg, to najlepsza wizytówka Twojego salonu – i najlepsze zaproszenie do kolejnych wizyt.

Innowacyjna głowica zabiegowa Vacu Electro Color wykorzystuje synergię trzech aktywnych energii, które działają bezpośrednio na tkanki ciała – masażu vacum (lipodermologii), elektrostymulacji TENS i chromoterapii LED.

Lipodermologia, czyli masaż próżniowy, jak sama nazwa wskazuje, wykorzystuje ciśnienie ujemne, rozbijając i rozmasowując twarde złogi cellulitu. Pobudza też pracę układu limfatycznego, usuwa toksyny i nadmiar płynów, a przez to skutecznie modeluje sylwetkę.

Elektrostymulacja TENS pobudza mięśnie do pracy, dzięki czemu przyspiesza ich naturalne procesy regeneracyjne. Klientki mogą spodziewać się wzmocnienia i uelastycznienia ciała z jednoczesnym lepszym ukrwieniem i dotlenieniem skóry. Z kolei chromoterapia LED – terapia kolorami – to zabieg pobudzający fotoreceptory, leczący uszkodzone komórki, którzy korzystnie oddziałuje na metabolizm komórkowy. Wszystkie te trzy technologie dostajesz w jednym aparacie!

Pojedynczy zabieg z użyciem żelazka antycellulitowego trwa od 20 do 40 minut w zależności od obszaru ciała. Nie ma drugiego urządzenia, które działałoby na cellulit tak kompleksowo i skutecznie – pierwsze rezultaty są zauważalne już po pojedynczym zabiegu.

Co niezwykle ważne, możliwości żelazka nie kończą się na modelowaniu sylwetki. Z tego urządzenia skorzysta szeroka rzesza klientów. Z technologii oferowanych przez ten aparat ucieszy się każdy, kto poszukuje sposobu na uwolnienie się od napięć mięśni (np. karku) lub chciałby pozbyć się kłopotów trawiennych. Do listy potencjalnego zastosowania można także dopisać detoksykację organizmu, zmniejszanie opuchlizny, stymulację syntezy kolagenu i poprawę sprężystości biustu. Warto wyposażyć swój salon w ten sprzęt, zanim zrobią to inni!

Urządzenie MultiShape HI-EMT + RF + EMS

Aparat MultiShape to kolejny sposób na to, by zaskoczyć konkurencję. Jeśli chcesz wyposażyć swój salon tak, aby trudno było mu dorównać, będzie to świetny wybór. Zaskoczysz też swoich klientów, którzy po skorzystaniu z Twoich usług już nigdy nie będą chcieli pójść do nikogo innego. Urządzenie MultiShape także wykorzystuje trzy technologie – Hi-EMT, falę radiową i prądy EMS – i robi to jednocześnie, dzięki czemu rezultaty rzadko są zgodne z oczekiwaniami: one je znacznie wyprzedzają.

W ciągu zabiegu trwającego 30 minut aktywowany jest proces lipolizy, czyli rozbijania komórek tłuszczowych. Następuje także pobudzenie mięśni falami elektromagnetycznymi, a w konsekwencji ich wzmacnianie. Talia, pośladki, brzuch, ramiona czy uda – trudno byłoby znaleźć skuteczniejszy sposób na modelowanie sylwetki równie bezpiecznie i bez ryzyka kontuzji! Z badań klinicznych wynika, że seria zabiegów urządzeniem MultiShape pozwala na zwiększenie masy mięśniowej nawet do 25% i zmniejszenie poziomu tkanki tłuszczowej niemalże o jedną trzecią. Brzmi jak efekty wytężonej pracy w siłowni, a można uzyskać je poprzez wizyty w salonie kosmetycznym. Trudno nie zachwycić się sprzętem, które zapewnia takie rezultaty.

Żelazko Octa Polar

W ofercie Abacosun naprawdę jest w czym wybierać. Żelazko Octa Polar to jeszcze jedno urządzenie, które może przynieść Ci nie tylko szybki zwrot z inwestycji, lecz także regularny, zaskakująco wysoki zysk. Jako właścicielka salonu kosmetologicznego, na pewno słyszałaś o metodzie VacuElectroColor. Ten aparat wykorzystuje nie tylko tę technologię, lecz także energię fal radiowych oraz ciśnienie ujemne. Połączone działanie zapewnia niezrównaną skuteczność w rozbijaniu tkanki tłuszczowej i wygładzaniu cellulitu.

Sama technologia VacuElectroColor polega na synergii trzech metod: masażu podciśnieniem, elektrostymulacji TENS oraz światłoterapii LED. Zapewnia to skuteczną regenerację, zmniejszenie napięcia tkanek i wzmocnienie mięśni. Aparat oddziałuje jednocześnie na skórę, mięśnie, tkankę tłuszczową oraz układ limfatyczny, a tak kompleksowe działanie gwarantuje najszybsze efekty. Klientki szybko zaobserwują redukcję cellulitu i upragnione zmiany w sylwetce; jędrniejszą i elastyczniejszą skórę, jak również efekt odmładzający.

MultiShape

MultiShape to zaawansowane urządzenie do zabiegów modelujących sylwetkę i redukujących tkankę tłuszczową. Aparat wykorzystuje trzy technologie: falę elektromagnetyczną Hi-EMT, falę radiową i prądy EMS. Dla uzyskania najlepszych efektów 3 energie emitowane są jednocześnie.

Daj głos innym

Pozytywne opinie o salonie i poszczególnych zabiegach kosmetologicznych to silna karta przetargowa w wyborze salonu do epilacji laserem. Statystyki mówią same za siebie – klienci znacznie chętniej decydują się na wizytę w miejscu, o którym wcześniej przeczytali dobre opinie. Skoro wiesz, że robisz dobrą robotę, pozwól dowiedzieć się o tym też innym.

Umożliwiaj klientkom wystawienie opinii po wizycie u Ciebie. Przypominaj im o takiej możliwości. Pomóż dotrzeć w miejsca w Internecie, gdzie mogą napisać parę słów od siebie na temat Twoich usług. Jeśli wręczasz klientom swoją wizytówkę, możesz umieścić na niej QR kod kierujący do strony z wystawianiem opinii. Jeżeli wysyłasz e-mail, SMS lub w inny sposób kontaktujesz się tekstowo z klientami, którzy Cię odwiedzili – nie ma nic złego w tym, aby pomóc im w sformułowaniu opinii.

Podpowiedz im, o jakich aspektach mogą napisać: czy zadowoliła ich jakość usługi? Czy personel był profesjonalny i zachowywał się odpowiednio? Czy dostali wyczerpujące informacje na temat przeprowadzanej usługi? Czy salon zrobił na nich dobre wrażenie? Możliwości jest mnóstwo.

Jeżeli masz grupę stałych, lojalnych klientek, możesz pójść jeszcze o krok dalej i poprosić ich o nagranie dla Ciebie krótkiego, kilkunastosekundowego filmu, który opublikujesz w swoich social mediach lub na stronie internetowej. Taka opinia zadziała jeszcze lepiej, bo trudno wyobrazić sobie coś bardziej wiarygodnego niż osobiste świadectwo zadowolonego klienta. Wierzymy, że masz takich do wyboru mnóstwo – wystarczy że się rozejrzysz!

Ucz, edukuj, pomagaj

Twoja wiedza to Twój wielki zasób – rób z niego pożytek na różne sposoby. Regularne prowadzenie bloga lub kanału na YouTube to świetny pomysł pod względem wizerunkowym, ale też pozycjonowania Twojego biznesu w Internecie. Prezentując swoje usługi i swój salon w ten sposób, jednocześnie realnie pomagasz swoim odbiorcom, wśród których z pewnością jest sporo Twoich przyszłych usługobiorców.

Wytłumacz zagadnienia, które zdają się skomplikowane. Nie wiesz, które mogą być skomplikowane? Zapytaj swoich klientek. Odpowiadaj na pytania i angażuj się w swoją społeczność. Pisz na forach branżowych, udzielaj się w grupach na Facebooku związanych z zagadnieniami około Twojej działalności. W ten sposób na pewno rozwiążesz niejeden problem, a przy okazji dasz się poznać jako osoba, która nie tylko ma imponującą wiedzę, lecz także taka, która jest uprzejma i pomocna. Zasięgi rosną, a karma powraca!

Wynagradzaj lojalnych klientów

Masz klientów i klientki, którzy nie chcą słyszeć o żadnym innym salonie kosmetologicznym niż Twój? Powracających, wiernych usługobiorców, zawsze zadowolonych z Twoich usług i polecających Cię swoim znajomym? Czas, aby dać im coś ekstra!

Pamiętaj, że takie osoby to skarb, o który trzeba dbać. Jeśli do tej pory brakowało Ci pomysłów, jak wyrazić swoją wdzięczność, już najwyższa pora, aby się temu przyjrzeć. Zastanów się, co możesz dać od siebie, aby jeszcze bardziej podnieść szansę na to, że lojalny klient już zawsze będzie wybierał Twoje usługi. Możesz wprowadzić program lojalnościowy, w którym każdy kolejny zabieg to punkty na koncie klientki? Odpowiednia liczba punktów to zniżka na usługę lub, przy odpowiednim progu, nawet darmowa usługa.

Zainwestuj w gadżety marketingowe, które możesz podarować swoim najwierniejszym klientom – oni na pewno to docenią, a Ty dodatkowo zwiększysz swoją widoczność wszędzie tam, dokąd klient zawędruje w towarzystwie swojej płóciennej torby czy długopisu z Twoim logo.

Pakiety, promocje i oferty specjalne

Jeśli chodzi o oferty promocyjne Twojego salonu, ogranicza Cię tylko wyobraźnia… i rentowność biznesu. Radzimy Ci zachować chłodną głowę i nie zapominać o dokładnym przeliczeniu tego, co oferujesz klientom. Co za dużo to niezdrowo – i dotyczy to także zniżek, rabatów i promocji, do których łatwo przyzwyczaić swoich odbiorców.

Nie zmienia to jednak faktu, że dobrze przemyślana oferta promocyjna skutecznie przyciąga klientów. Oferty sezonowe, świąteczne, a może oferta dla dwojga? Nie zapomnij też o stworzeniu kart podarunkowych – wizyta w salonie kosmetologicznym to przecież świetny prezent dla rodziny i znajomych.

Pamiętaj, że znalezienie skutecznej strategii marketingowej dla Twojego salonu może być czasochłonne, a droga do sukcesu będzie kręta. Szukaj jej metodą prób i błędów. Sprawdzaj co zadziała w Twoim przypadku.

Pamiętaj, nie zrażaj się – rób swoje, testuj i odważnie wprowadzaj w życie swoje pomysły. Nie bój się prosić o pomoc bardziej doświadczonych, zwłaszcza w kwestiach formalnych i technicznych. Pytaj, co można, a czego nie można robić na poszczególnych platformach internetowych – albo co warto, a co się nie opłaca. Nie zapomnij też na bieżąco zaglądać do naszych zasobów edukacyjnych dla salonów kosmetycznych. Jesteśmy tu po to, aby Cię wesprzeć. Trzymamy kciuki za Twój rozwój!

Zostańmy w kontakcie

Zapisz się do newslettera Abacosun. Otrzymasz dodatkowe porady, informacje o szkoleniach i webinariach oraz promocje wyłącznie dla naszych subskrybentów.

Newsletter Abacosun